گروه کوهنوردی نور"شهرستان پاوه "
همه باهم در حفظ محیط زیست تلاش نماییم
قالب وبلاگ
لینک دوستان
هرسال در همان بخش "چوار"و در کنار زمین ورزش مراسمی برگزار میشود که امسال گروه کوهنوردی نور در این مراسم والبته با حضور 13نفر از اعضاء شرکت نمود.روز پنجشنبه 26/11/91این مراسم برگزار شد.با هماهنگی بعمل آمده با بخشدار منطقه چوار(جناب آقاي شهبازي)راس ساعت مقرر (9)صبح اعضا در سالن حضور یافتند. برنامه هاي متنوعي اجرا شد ودر بخشي از برنامه نيز آقاي صباح ولدبيگي متني را در خصوص اين حادثه قرائت نمودندكه مورد توجه حضار قرار گرفت.درپايان برنامه با جمعي از بازماندگان حادثه و خانواده شهداي فوتبالیست چوار و ايلام نيز ملاقاتهاي انجام گرفت. پس از اتمام برنامه اعضاء گروه در زمین فوتبال حاضر شدندوپس از قرائت فاتحه یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.بعد از صرف نهارکه مهمان بخشدار خونگرم "چوار"(جناب آقای شهبازی)بودیم راهی شهر ایلام برای بازدید ازشهر شدیم .حدود 2ساعتي در شهر و اطراف آن گشتی زدیم و به سمت کرمانشاه برگشتیم.در بین راه جناب آقای خسروآبادی که مدیر برنامه بود اعلام نمودند که شب را در گیلانغرب مهمان جناب آقای حسن فتاحی که از فرهنگیان خوشنام است خواهیم بود. همان روز از سراب زیبا و منحصر به فرد "مورت "گیلانغرب بازدید بعمل آمد ؛به حقیقت جالب و جذاب است. روز جمعه عازم منطقه "گلين" "دیره" شدیم.براستی و بدونه مبالغه یکی از زیباترین وقشنگ ترین مناطق گردشگری در استان کرمانشاه است ؛ با وجود یکه یکماه از زمستان باقی مانده اثار بهار کردی در آن کاملا مشهود است.به کسانیکه علاقمند زیبایی های طبیعی هستند توصیه میکنم این منطقه را برای بهار امسال جزءبرنامه هایشان قرار دهند. بعداز ثبت تصاویری از زیبایی های گلین و دیره از مسیرمنطقه تنگ حاجیان عازم شهر سرپل ذهاب و بازدید سراب گرم شدیم.

در سرپل ذهاب زیاد معطل نشدیم و به سمت شهر کرند غرب حرکت کردیم ؛ گردنه پا تاق با وجود زيبايي خاصش همچنان مردم و مسافران را باترافیک سنگینش آزار میدهد .ساعتی را در کرند نیز سپری کردیم و از آنجا هم و از طریق اسلام آباد ؛کوزران؛روانسر به پاوه برگشتیم.

ذکر این نکته ضروري است که در این برنامه چند نفر بصورت ویژه به زحمت افتادندکه لازم میدانم از این طریق مراتب تقدیر و سپاسگزاری گروه رااز تلاششان اعلام نمایم.

1-کاک روح الله جوهری و خانواده محترمشان در اسلام آباد غرب

2- کاک حسن فتاحی و خانواده محترمشان در گیلانغرب

3-جناب آقای شهبازی بخشدار محترم چوار و همکاران محترمش

4- جناب آقای خسرو آبادی که تما م زحمات این برنامه مدیون مدیریت ایشان بود.

تصاویری از این سفر 3روزه نیزدر ادامه منعکس خواهد شد.

اعضای حاضر در این برنامه: 1-حاج عبدالرحیم ابراهیمی 2– رفعت امینی 3– منصور رشیدی 4– بهروز ولدبیگی 5–رضا ولدبیگی6- ناصر رشیدی 7– شهریار زبان گهر 8– حاجیمراد خسروآبادی 9– طیب صفری 10–روح الله جوهری-– 11جهانبخش ولدبیگی 12– سید فرزاد ولدبیگی 13- صباح ولدبیگی(سرپرست گروه)

نماد همایش

کوه قلاقیران

حضور در همایش

زمین فوتبال چوار(محل حادثه)

نمایی از چوار

گردنه پاتاق

امروزه این تصاویر معمولاکمیاب شده اند

[ یکشنبه بیست و نهم بهمن 1391 ] [ 5:56 بعد از ظهر ] [ مظهر ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

بسمه تعالی

گروه کوهنوردی نور"شهرستان پاوه "درسال1382توسط جمعی از علاقمندان به کوه ومحیط زیست تشکیل گردید.اعضای این گروه ترکیبی از افراد مختلف جامعه است ،که فرهنگیان ،پزشک و کارمندان دولت،بازنشستگان و.....نمونه ازآنها هستند.این گروه در برنامه ها ومناسبت های مختلف صعودهایی داشته وهم اکنون نیز یکی از گروهای فعال درشهرستان پاوه میباشد.
((نور نام یکی از قله های مرتفع شاهو در رشته کوه زاگرس میباشد))

سرپرست این گروه آقای صباح ولدبیگی میباشد.